Powrót

Informacje dla I semestrów (bez logowania)

Informacje dla I semestrów (bez logowania)

Zakładka Informacje dla I semestrów została przygotowana z myślą o Kandydatach na studia SAN w Łodzi, poniżej znajdziesz najważniejsze informacje organizacyjne, takie jak organizacja roku akademickiego (harmonogram zjazdów), plany zajęć, wytyczne do zapisu na język obcy, itp. Materiały dostępne są dla Was bez logowania.

Dostęp do logowania w Strefie Studenta będzie systematycznie przyznawany wszystkim kandydatom, którzy złożyli komplet dokumentów w Biurze Rekrutacji, jednak najważniejsze informacje zebraliśmy w jednym miejscu (dostępy nadawane są od października).

Jeżeli złożyłeś komplet dokumentów, a nie możesz się jeszcze zalogować, prosimy o cierpliwość i skorzystanie z przygotowanych dla Ciebie informacji.

Terminy zajęć (organizacja roku)

 

 STUDIA NIESTACJONARNE:

I semestr /zimowy/ 

Semestr zimowy trwa od 01 października 2022 r do 28 lutego 2023 r

    • Zajęcia dydaktyczne: 03 października 2022 r i trwają do  23 grudnia 2023 r
    • Przerwa świąteczna: od 24 grudnia 2022 r do 13 stycznia 2023 r
    • Zajęcia dydaktyczne c.d.: od 14 stycznia 2023 r do 05 lutego 2023 r
    • Zimowa sesja egzaminacyjna: od 06 lutego 2023 r do 19 lutego 2023 r
    • Sesja poprawkowa: od 20 lutego 2023 r do 28 lutego 2023 r

 

II semestr /letni/

Semestr letni trwa od 01 marca 2023 r do 30 września 2023 r

    • Zajęcia dydaktyczne: 20 lutego 2023 r do 06 kwietnia 2023 r
    • Wakacje wiosenne: od 07 kwietnia 2023 r do 12 kwietnia 2023 r
    • Zajęcia dydaktyczne c.d.: od 13 kwietnia 2023 r do 09 czerwca 2023 r
    • Letnia sesja egzaminacyjna: od 12 czerwca 2023 r  do 23 czerwca 2023 r
    • Sesja poprawkowa: od 18 września 2023 r do 30 września 2023 r

Od 26 czerwca 2023 r do 11 września 2023 r trwa przerwa letnia przeznaczona na wakacje letnie, obozy naukowe, praktyki

 

 

Lektorat języka obcego

Informacje dotyczące zapisów na lektorat z języka obcego otrzymasz na swój adres mailowy, w październiku!

Instrukcja logowania na zajęcia w usłudze MS TEAMS
Legitymacja studencka

Legitymację studencką będziesz mógł odebrać po otrzymaniu informacji mailowej.

Wpłata pierwszego czesnego

Opłaty związane z czesnym na studia wpłacane są na:

  • indywidualny nr subkonta przesłany na adres e-mail po uzupełnieniu formularza rekrutacji on-line oraz wskazany w § 6 umowy o warunkach odpłatności za studia

W tytule przelewu należy wpisać, za co wnosimy opłatę (np. czesne październik) oraz podać imię i nazwisko oraz kierunek i stopień studiów.

Stypendia

Szanowni Studenci

Wnioski stypendialne oraz wszelkie informacje na rok akademicki 2022/2023 znajdują się w Strefie Studenta

Kliknij, aby przejść do strony

Wnioski o stypendium w roku akademickim 2022/2023 należy złożyć w terminie od 21.09.2022 r. do 16.10.2022 r. Wniosek należy wypełnić w wirtualnym dziekanacie, a następnie wydrukować, podpisać i wraz ze wszystkimi załącznikami złożyć w dziekanacie przy ul. M. Kozara - Słobódzkiego 21, 1 piętro.

Ważne:

  • Wnioski o stypendium Rektora będą przyjmowane od średniej 4,10. Stypendium to otrzyma 10% najlepszych studentów na danym kierunku studiów. Osoby po innych uczelniach, proszone są o przyniesienie zaświadczenia o średniej arytmetycznej za ostatni rok studiów z pięcioma miejscami po przecinku oraz z datą obrony.
  • Do stypendium socjalnego dochód na osobę w rodzinie studenta nie może przekroczyć 1051 zł netto na osobę w gospodarstwie domowym;
  • Dochód z 1 ha przeliczeniowego w 2021 r. wynosi: 3288 zł 

Studenci 1 semestru zarówno I stopnia, jak i II stopnia proszeni są o wypełnianie wniosku po 1 października jak dostaną dostęp do wirtualnego dziekanatu na odpowiednim toku studiowania. U studentów II stopnia pojawi się wybór dwóch toków studiów i wtedy należy wybrać odpowiedni ( II stopień), a dopiero później wejść na zakładkę stypendia i tam złożyć wniosek.

 

W pilnych sprawach prosimy o kontakt:

e-mail: swidnica@san.edu.pl

tel.: 74 662 62 03